ukhwah syabab

Saturday, February 26, 2011

Dalam keperitan ku terlihat kamu...

Pade waktu ini dlm kesunyian pagi 2.35pg ini.. aku bertarung dengan keperitan yg aku alami sknk..
seperit mana sakitnye ku lawan dengan selaskar senyuman...
n mikirkan pe salahku...
saat sesaknya tuk aku menghembus nafas..
pe yg ku masih leh pkirkan adelah org lain instead of diri sendri..
nth la dh bpe kali di perkecilkan.. aku still fikirkan sal kalian..
kenape e? walopun aku cube menipu dengn katekan aku pun xtaw..
hakikatnyer aku tau sbb pe aku mikirkan kalian..
sbb kalian lah lembaran hidup ku walopun kalian tidak selalu ato tidak pernah memikirkan ku...
pade si dia...
andai ko begitu risaukan aku.. ku mohon jangn r...
sbb mungkin ko akan kecewa dengn jawaban yg akn ku berikan
ini kerna aku sudah terbiase bersendiri..
acap kali aku bangkit dlm kesusahan pun menyndiri...
sbb itu akn xmau menyusahkan kamu...
ko mungkin rase aku mentingkan diri..
tp hakikatnya aku lagi perit lihat ko derita dr memikirkan kesakitan aku ni..
sbb itu walo seperit mane pun derita aku nie...
aku akan lemparkan senyuman n buktikan aku sihat n kuat..
hehehe...
aku masih senyum an?? ini bukti aku masih sihat..
selagi Allah izinkan aku akn bersama ko walopun saat ko pinggirkan aku di hujung lautan...
sbb jasmani nya aku tidak hadir dlm hidup ko..
tp rohaninya aku akn lindungi ko..
inilah luahan aku terhadap ko...

No comments:

macam2 iklan