ukhwah syabab

Tuesday, January 3, 2012

syabab n kemarau

salam syabeebs...
spe yg duk area kjg bangi ni leh la merasai..
betapa bahangnya kepanasan yg melanda...
kalo ptg uh dh memg panas..
rasakan juga kepanasan dimlm hari..
5kali mandi pon still panas gk mlm nya..
n beselah bila panas memuncak maka tekak pon mulalah makin kering...
sedikit sebanyak menganggu sistem perkumuhan..
end up tumbuh lah ulcer..
kalo syabeebs ase ulcer kt bibir tu pedih..
be my guest n try to feel ulcer kt bwh lidah..
perrgghh bukan kepalang asenyer..
so nk hilangkn ulcer ngn cepat kene gune teknik yg paling kejam iaitu pape benda yg pedih sila sapu di tempt berkenan..
awwwwwww!!!!!!!!!

p/s: hari ni masih lg bz.. tmbh ngn ulcer ni... plus ngn panas di pg n mlm hari..huhu.. mungkin inilah antara cara tuk hapuskan dosa2 kecil kita..huhu

11 comments:

ubaidillah zulkefli said...

meh dtg mesir..bes kot..suhu gerenti kurang 20..
tp hari2 cam tuh pon x seronok gak..yela mne de tempat yg seronok melainkan syurga..ye dakk??

syabab said...

ubaidillah>mang teringin sgt nk g bro sblum ni pon melepas nk smbung belaja kt sane..huhu... hehe mang xde tndign la ngn syurga..heeh

W@WA said...

ulcer kat tepi lidah pun sakit gak.. nk ckp pun rasa cam ssh, kdg2 terpaksa cover.. heheh.. well.. kat bangi n kajang mmg selalu panas pun. sejak aku balik umh ni asyik ujan je, x pnh lagi la kot aku tido lam kepanasan cam kat bangi... sejuk.......... ;)

syabab said...

wawa>haha..t dtg bangi bwk air cone...hehe.. siyes sakit ni ulcer kt bwh lidah ni..huhu

ciK LyndaWawa said...

kt sarawak pun pns jgk...bnyk manusia dh wat dosa kut

Finaz Jaafar said...

ho yeah..kena kejam dan tabahkan diri letak benda2 pedih kat tempat ulser..
Makan buah oren ke, sapu mentega okay sket la dari makan buah oren..hehe

Asrul "iLham" Sany said...

gua letak bonjela muahahaha

Hanie_Dew said...

syabab bukak kat tmpt ko je panas. kat gombak pun panas jugk. sampai satu tahap tak tahan aku ajak hasben aku kuar lepak kedai ada ekon atau warung open air. dah tgh mlm agak sejuk sket baru la balik.hahaha

kalau aku kene ulser aku makan buah oren.ngan tomyam. hahah. cepat baik.siyes

Uchi kay-f @hmad said...

mcm ni musim khatulistiwa...

klu ulcer bubuh mentega sblm tidur...takpun garam!

Hanie_Dew said...

ye ke ko ni penyegan. ntah ntah bila meet up palig kecoh.haahhahaha

Hanie_Dew said...

ko malatah? serious ly? best kacau ni.hehehhee *gelak jahat bersama juelina*

macam2 iklan