ukhwah syabab

Wednesday, December 28, 2011

wordless wednesday #5


p/s: apabila harga brg makin naik maka bertambahlah golognn berpendapatan rendah...

6 comments:

Hanie_Dew said...

betul. kalau org kata gaji rendah berpendapatan rendah. sama jugak dgn org yg gaji besar berpendapatan besar tapi dgn keperluan jugak besar. otometik jd berpendapatan rendah jgk.

eva said...

betul2.. setuju..

hari tu, syabab komen nama eva romina tu kan.. haha.. mendiang nenek saya yang bagi.. tak tau pulak naper nenek bg nama eva romina.. sbb satu, nenek eva bukan islam.. so kira my mum ambik hati nenek soh bg nama first cucu perempuan.. hehe..

Asrul "iLham" Sany said...

gua pun gaji ikot kerajinan gua tulis artikel hahaha

artikel untuk bulan depan tak siap2 ag T_T

Uchi kay-f @hmad said...

susah nk kata...tunggu jelah PRU 13..anything can happen!

Hanie_Dew said...

wahai encik syabab. bagi la contoh makanan yg benci lemak. macam?????

aku tak berapa suka makan pil pelangsing tu. tak kurangkan selera makan dia bagi aku ulang alik toilet. terseksa perut aku.

Hanie_Dew said...

ooo..syabab ofis aku tgkat 18 nak naik tangga cemana ...aaaa...putus kaki aku.hahahaha. ok gurau je. tak logik kan ofis tgkat 18 nak naik tangga. hihi

macam2 iklan