ukhwah syabab

Wednesday, December 28, 2011

bila tahun 2011 nk ke penghujung..

salam syabeebs...
2011 bakal berakhir...
2012 bakal bermula...
setahun yg lalu mesti byk memberikan kita pengajaran tuk berdepan dengan mase depan yg lom pasti...
jgn mengalah ato sedih tentang kesilapan yg lalu...
selagi kita masih menghirup udara ni ni merancnglah sebaiknya tuk mase depan yg kita leh ubah...
nothin is impossible...
xde benda yg tiada penawar melainkan mati..

5 comments:

Jue said...

Cpat je kan ms blalu. Lbh2 lg org yg bz mcm aku ni, mmg kekdg x sdar ms dah blalu weh. Tup2 dah dec. Pastu tup2 nxt week dah new year hahaha
What is past let it be. New year, new hopes *fingers crossed

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ia adalah pengakhiran satu kalendar :)

Lelaki Ini said...

tak sabar nak tahun baru!

Hanie_Dew said...

msa skrg mmg sgt cept berlalu. memg tak sedar ia bergerak. bg org yg bz lg la sedih sebb ada yg xdpt nak menikmati masa yg ada. tak kira utk reason apa. sama ada utk dunia atau akhirat.

Uchi kay-f @hmad said...

setiap hari adalah bernilai......

yg penting ape?

bagaimana nk isi masa itu...

slmt tahun 2012..wahai incik syabab !!!

macam2 iklan