ukhwah syabab

Saturday, March 12, 2011

Mimpi di luar jangkaan....2

ini satu lg mimpi di luar jangkaan
aku mimpikan sesuatu yg aku sendiri pn xphm sal ape
berkisahkan ttg penantian seorang jejaka
aku pun xsure ape yg ditunggunya
kalo xsilap die terduduk di ats bangku piano tuk tempoh yg agak lame
aku pun xtaw r npe die terduduk di situ
aku pun xphm npe aku melihat die dr jauh
huhuhu
setiap ari aku lihat die menantikan sesuatu
sehinggakan satu ari
die melihat piano tersbut
lalu dengan kuatnya berteriak tangisan jejaka itu
aku lihat air mata yg mengalir dr matanyer mencurah2 tanpa henti
seolah2 ade penyesalan yg xmampu tuk digambarkan dengan mata kasar
die terduduk diats lantai
btw br aku igt piano tu terdmpar di luar umh
aku suspek dikawasan yg ade pokok2 rimbun
sbb piano ni seperti piano yg usang org xgune da
mcm rosak pun ade
aku cube tuk dekati jejaka tersebut
aku tergamam buat sebentar
hakikatnya jejaka tersebut br sahaja kehilangan
sesuatu yg paling berharga dlm hidupnya
die mengharapkan penantiannya berbaloi
hakikatnya rupenyer penantian nye selama ni hanya lah sekdar penantian tnpa hala tuju
kerna pe yg die nantikan telah pergi wat selamanya..
korg rase mimpi ni sal pe e??
ehmmm.....

No comments:

macam2 iklan