ukhwah syabab

Tuesday, February 22, 2011

citere seorang syabab

salam sumenyer....
hikayat seorang syabab mula beralih kepada citera seorang syabab...
mula2 aku merasekan hikayat ni lebih sesuai dlm menggambarkan kehidupan aku sbg syabab ato bhse mudahnyer "pemuda" ato "remaja"... tp dlm pendekatan hikayat aku lebih beranggapan bhwe kehidupan yg aku jalani sbg syabab hanya sekadar sebuah hikayat yg belum tentu betulnye... hakikatnyer hikayat itu lebih kpd sebuah citera.. ato perjalann hidup aku sbg syabab..
dr situ aku memikirkan mungkin adalah hikayat seorang syabab beralih kepada citera seorang syabab.. citera ato kisah2 ni lebih dekat tuk ku kisahkan ttg kehidupan yg aku jalani sbg syabb.. di samping itu leh gak aku berkongsi dengn kalian ttg kehidupan2 syabab yg mungkin secare kebetulannye mungkin berlaku pade anda...
bese r lumrah dlm sebuah perjalanan kehidupan terutama dh nama pun syabb ato remaja... so lg r byk pahit manis yg kite kene hadapi.. bagaimana kita mengatasi n menyelesaikan masalah yg kite hadapi dlm kehidupan seharian..  begitu juga cara kite kuasai hidup n jalani hidp sbg hamba Allah di muka bumi Nya yg sementara..
wahhh... byk tul yg aku cube nk seloroh benda nk gtaw sal hikayat seorang syabb jadi citera seorang syabb je.. ahakz~
papepun tunggu r entri selepas ni.. lagi byk lg akn aku nyingkap kehidupan sbg syabab... pahit manis asam garam dlm dunia seorang syabb aku cube kongsikn.. so tu je kut... hehe..
btw ku br jew terbangun dr tido berbantalkn meja stdy di library kampus... so xde idea pe nk merepek g... nk tido g r... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

No comments:

macam2 iklan