ukhwah syabab

Thursday, January 5, 2012

Thursday quote #1

silent doesn't meant no voice..
no voice doesn't meant no action...
no action doesn't meant know nothing..

silent... voice.. action..
3 different words..
but really close to wat has happened around us..
have we ever realize it?

p/s: senyum xperlu kata apa apa.. (^_^)

9 comments:

acheeqa farhana said...

diam tak semstiny salah..diam tak smstiny kalah..diam tu lbh baik dr bersuara tapi myakiti hati org lain..

snyum..tak prlu kata apa2 :)

Hanie_Dew said...

diam itu lebih baik darpada mengatakan sesuatu yg bole magundang fitnah. kan.

Jue said...

actions speaks louder than words but as much actions could hurt that person. nothing could compare to words..its burn inside and remains forever..just like scars =)

Jue said...

lupe jwb beb psl komen ko tu; bole dikatakan truk juga rs sakitnya bila ade waktunya..ade ms rs normal kkdg rs cam super saiya **cara aku mgambarkan spy ko dpt gambaran =)

Finaz Jaafar said...

diam-diam ubi berisi..
senyap2 beraksi

=D

Uchi kay-f @hmad said...

silent doesn't meant no voice..<---karakter sayalah ni...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

bnyk maksud ketika diam ni

ubaidillah zulkefli said...

kdg2 diam lagi elok dari bising..
tin kosong an bising.. :)

p/s: nk test specimen ape tuh??try bgi contoh..gua tak brape nak faham..

ciK LyndaWawa said...

berdiam lebih baik daripada bertindak.......kan? hehe

macam2 iklan