ukhwah syabab

Wednesday, October 26, 2011

Wordless wednesday #2


sembang syabab: ni antara pic yg aku mek sendiri menggunakan canon eos member aku..thx sabri...... sgt proud la tp xde la mcm takbur tp kalo bunyi cm ya aku tarik balik ayat nie boleh?hehe..btw lepas mek tuu ofcos la aku edit tipu la time mek pic uh leh ade la pulak kan tulisan n bingkai tuu...err oke aku dah merapu..n lastly aku suka sgt pic nie... let the picture tells u everything kn?pe pendapat korg... pe maksud tersirat dlm nie?hmmm...

8 comments:

Ahmad Sabri Muhamad said...

eh...seperti nama aku dipetik disini...kih3~~~

Saiazuan said...

nice pic.. :D

Pocket said...

Budak tu nampak bosan kat karnival. Kenapa?

Blueice Butterfly said...

~budak tue cam dah penat..:)

Aman Ibrahim said...

the first thing that catch my eyes was the balloon..it overwhelm the boy.. did u focus to that thing??

p/s: Thanks datang singgah blog saya..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

budak tgk belon nak beli mak tak kasi.. jadi tengok je la. itu je tafsiran saya

Gen2Merah said...

yaaa, hebat tangkapan gambar ni.. lebih fokus kepada belon yg nak d beli oleh bdak itu.. ehehee

salam kunjungg mengunjung. Singgah2 le ke blog Gen2Merah klu ada kelapangan ye... Salam Persahabatan (",)

Hanie_Dew said...

errr...aaaaa..bila dah dpt apa kita suka,ikat kuat kuat jangan bagi telepas. betul ke.

macam2 iklan