ukhwah syabab

Sunday, October 2, 2011

Malam yang penuh emosi...

Andai meluah ape yg terbuku di hati ini mudah 
sudah lame dilepaskan pe yg dipendam
namun mencari insan tuk mendengar luahan itu xmudah
n aku amat amat memerlukan insan itu sekarang
huhu
aku rase seperti ranting yg tiada tempat bergantung...
pe yg mampu aku lakukan kini hanya bertahan..
tp cayalah aku xbegitu kuat...
kuatkanlah aku hadapi semua ini...

p/s: mengapa selalu org yg punya kemewahan melayan mereka yg kemiskinan seperti merekalah yg paling tinggi darjatnya disisi tuhan?renung2kan n selamat beramal... 

5 comments:

vendoline said...

simple je kartun tu..janji maksud samapi.hehehehe
hurmmm yeah Allah ade tempat kita bergantung

Unknown said...

Allah sntiasa ada disamping kita ;)

bukankosong said...

sabar jela beb

masa nih best fren sgt diperlukan

syabab said...

edy>hehe...thx dude...
saizuan>insyaAllah... :)

syabab said...

bukankosong>tula...tp lawaknya aku xpenah ade sorg... haha.. gelak jela mampu aku wat...(^_^)

macam2 iklan