ukhwah syabab

Wednesday, September 14, 2011

pabila mahasiswa bercinta dengan buku

salam semuanya...hari ni nk bercita sal life as siswa yg kekdang uh sgt anoi.... currently my life da supe cm robot.. time siyesly packed giler... full of esement n task... currently ngh waitin for EXAM... huhh!!!
sgt2 packed sehingga memakse ku mencuri mase tuk mengisi entri pade hari ini..hehe...
well ini yg berlaku bila aku dengar perkataan exam...

pe yg aku akn wat ialah cube tuk bace lecture note yg kekdg aku pon xbpe nk phm...hehe... well aku rujuk lappy instead of kertas sbb sume lecture note aku adelah soft copy... kekdang uh bce smpai sembam (betul ke perkataan ni..hehe) bijik mata aku....huhuh... is hard kekdang uh bila ko bce bak nak rak end up ko foerget sume benda uh time exam... sedih xsedih uh...itulah namenyer rezeki..kekadang kite berusaha cume bukan time tue kite peroleh kejayaan tp itu xmenandakan kite patut give up... never give up bebeh.. bak kate member aku...hahaha...

sometimes bila org len ngh stress ngn exam jalan mudah yg aku akn mek ialah...

men Badminton... well nk men pon kene tgk member ade member yg kuat stdy xleh kaco r..kene cr member yg kuat men..hahah... sedikit sebyk bila men badminton beri aku kelegaan walopun sementara... hidup ni xleh la stress sgt t cepat tua... xmau2...hahah... bukan takat tue je bila stress t sume benda jd xkene ade je penghalang hidup... itu yg xsyok nyer....

well benda paling aku xberkenan bila aku da stdy mcm giler2... giler la sgt an... mcm budk dibawah...haha
tapi end up exam terpakse dipostpone...xke ase cm arrrgghhh... well mang la ase lega exam xberlaku pade aritu tp in the end kene gak tempoh... tp bila ko dh stdy giler2 tp exam ditangguhkn sedikit sebyk menghilangkn mood nk stdy semula... 
tapi walo pe pon yg berlaku igtlah hidup siswa nie xsemudah yg disangka... pade yg baru mengenal menara gading... tuk peroleh segulung ijazah bukanlah benda yg mudah... perlukan usaha dan tawakal.... maka jgn lupe tuk menelaah kengkwan... go for it... u guyz can survive... chiayok r!!!!

No comments:

macam2 iklan