ukhwah syabab

Tuesday, September 20, 2011

Marah kew geram

hari ni maybe agak lousy(betul ke x perkataan ni..care aku describe bhwe hari ni sgt xbes..huhu)
even doe campus aku wat event which is open house... well dr segi makan mang aku king la da hbis sume aku lantak...well not really ade lg yg aku xcube... arrgghh!!!
haha...salah sendiri padan muka spe suh g men bowling... ooppppss!!! kantoi kn diri g men bowling...
hehe..
 
kalo ikotkn pon aktiviti open house uh xde pe yg dpt catch minat aku..tu yg aku terpengaruh ngn rakan sebaya uh..haha... well xtually ngn men bowling leh tenangkn jiwa... sadly benda tu xbelaku kn aku... aku jd angin nth xtau marah kew geram ngn pe yg terjadi smpai kn aku byk kali wat spare... please tolonglah tepuk tangan.... haha..1st time kot aku leh spare sebyk nie... mana xnyer men 4games... 
back to question np marah or geram?
hmm... benda yg selalu wat aku tertanya
kalo melibatkn pompuan in term of profesional punya work obviously they sholud done better than us...agree?
tp tidak dlm kes aku... ade certain attitude pompuan nie kekadang siyes wat aku rase nk kasi sebuku tgn jer... tp nasib bek dorg pompuan...huhu.. please la warga pompuan kami lelaki ni xmampu nk marah lebih2 kang meleleh air mata... itu yg aku geram uh... haa masuk x jln citer nie??haha... siyes doe kog bygkn korg suppose to make meeting pade waktu2 berikut tp dorg wat hal x ka perit?huhu... sbb itulah aku xsuke bekerja ngn pompuan dorg sgt leceh...im sorry no offense oke...ini kes bg certain pompuan yg perangai cmni... papehal t mulalah gunekan "kuasa wanita" mereka tuk dpt simpati org ramai... arrrggghhhh!!! 
woman,why make our life more miserable... cukup2 la yg da ade awek pon payah nk layan karenah dorg..inikan pulak dlm profesional work...
well again gurlz... aku xmampu nk marah n itu wat aku geram sbb korg insan yg lemah yg kalo kami marah nmpk cm kami yg dayus...so fikir2 la sendiri... bila da involve profesional works please la coperate... btw korg mampu menjadi insan yg mampu leh menaikkan pointer aku ataupon mampu menjahanamkn pointr aku kalo korg coperate atau tidak...huhu
woman..woman..woman..dats will be my next entri... oke chow!! nk tido lu sbb mesti ase lega ckit...huhu

2 comments:

bukankosong said...

sabor jelah..

kdg aku sendiri sakit kepala

syabab said...

haha...itu yg tgh wat skang sabo jela...huhu

macam2 iklan