ukhwah syabab

Thursday, August 25, 2011

sekdar satu perkongsian

salam,lama sudah bersawang blog nie..huhu so tuk entri kali ni aku nk test la wat "Ilogging" penh dgr?? well aku letak name uh sendiri known as IMAGE logging.... so as my 1st trial... ni salah satu Ilogging yg aku nk share ngn korg...btw aku wat sendiri... tp smbil2 uh usha gk cmne blogger2 len wat... hehe...
pernah x korg rase korg tgk seseorg uh kemudian rase mcm minat lak kt dia... minat yg len dr len r... mksdnye nk wat bini..ehem3...hehe.. tp xyakin...


tp xberani nk tanya..yelah... bile rase diri nie sapelah tuk dpt perempuan cmtu (general oke..ikut taste masing2..hehe) bukan takat tue je,takut gak bila dh kenan n nk try cucuk jarum tgk2 rupa2nya  die tu sebenrnye milik org len...huhu... kang wat malu je tanye ...
bukan takat malu beb tp ade gak yg menonggeng sorg sajelah sbb terlalu berharap..huhu


kalau dh kecewa konpem r merana t...huhu... so cara terbaik adelah jangan berenti berharap... bukn mksdnya xyh berusaha.. tp yakinlah mesti ade seseorang yg layak tuk kita... kite xkn kenal tp percaya tuhan dh sediakn  seseorang tuu si DIA yg terbaik tuk setiap dr kita... mudahhan kite sume ketemuinya... hmmm...

 amcm 1st trial wat nie??hehe..papehal komen anda amat saya hargai... (^_^)

No comments:

macam2 iklan