ukhwah syabab

Monday, February 28, 2011

Pagi2 yg sonok bila tido kurang 3jam....

salam semuanya hari ni aku nk coretkan aktiviti aku arini
pg td aku bangun kul 8pg like for REAL!!! aku ni payah ckit nk bangun pg... kantoi suda..haha
nak2 bila tido pukul 4-5pg...
naseb bek hp membunyi loceng kecemasan tuk aku bangun...
aku semenanye nk g top up lek wifi jaring.. kalo dok memg xberblogging r...
orite aku smpai sane dlm kul 8.30pg... kaunter MAYBANK akn di bukak pade kul 9.15pg..
memg terbek!! aku akn jd tunggul for like 45minutes...huhu..sabo jela~~ haha...
tang smpai sane lak aku jumpa muka familiar...
muka penh jumpa dlm tv.. ortie for siyes ni 1st time aku jumpa so aku sgt BATAK... haha
spe xkenal penceramah motivasi DR. fadzilah kamsah...
orgnye sederhana je.. 
men lagak seorang bapa r..
ade time uh die nk wat withdrwal kalo aku xsilap..
mcmne aku tau??errr..
drp bertenggek cm tungkul aku pun pasang r telinga..haha
tie uh aku dgr Dr, ckp siyes aku igt die nk uji pegetahuan am staf2 maybank yg lepak2 kt luar sblum waktu keje mula..
aku memg nk tergelak r..
ye r mana xnyer aku dh terbese ngn ton suara die yg memg mcm nk tanye soklan2 critical thinkin..
spe r taw an Dr. semenanyer nk menguji pengethuan staf2 tu ka..
las2 br aku tau upenyer die tanyer cmne nk withdrawal lebih dr 5ribu...
wahhh dasyat r aku leh igt pe yg die tanya... wakakakakakaka..
time uh aku br tau Dr. nk tanyer sbb Dr. xtaw aku igt die nk menguji minda2 tuk membentuk minda cergasdi awal pg..
hahaha
papepun pg aku tika tu agak ceria sbb jumpa pakar motivasi so memg motivated r aku sepnjng ari walopun xtido...hahaha
 credit tu Dr. fadzilah kamsah... orgnyer memg sederhana n rendah diri... thx for making my day cheerful.. (^_^)

No comments:

macam2 iklan