ukhwah syabab

Monday, March 7, 2011

citera seorg syabab berblogging

salam semuanya... semenanya aku sejak kebelakangn ni jd blogwalking je.. usha2 blog org..
tnpa ku sedari ramai upenyer yg wat blog.. well memg r org cm aku br sedar sbb sblum ni xpenh sedar diri..hehe
tetibe terfikir lek sal blog yg aku hasilkan..
aku mulai berjinak2 ngn blogging ni kalo ikotkan disember 2008...tp tyme uh maseh nk kenal cmne nk berblogging... tujuan aku berblogging ni jz nk jdkan tempat luahan.. sbb aku igt dunia diari bukan r the way aku express pe yg belaku dlm hidup.. tp nth kenapa tyme aku jd blogwalker ni.. aku terfikir upenyer ramai gak yg melihat entri2 ku (walopun xde r ramai mne semenanyer)... watkan aku terfikir mungkinkah aku dh salah menyampaikan pe yg patut n xpatut dlm berblogging nie.. ehhmm.. ye r sknk an blog dh jd tatapan umum nak2 member2 kampus pun ade blog.. leh gak dorg usha2 blog ni even aku dah lme x"share" pape entri dlm blog ni kononnyer tujuan bukan nk mencapap..hehe..
lepas uh aku pun usha2 lak blog sendiri kot2 tanpe aku sedari tgn yg menaip ni tidak menulis dlm keadaan akal yg waras n mampu memikir baik buruk dlm penulisan.. aku igt mcm nk "close" je blog citera seorang syabab...
sbb aku ase niat aku mungkin lari bila tgk ramai sgt yg menatap entri2 aku mungkin wat aku ase malu lak.. ye r kot2 org kate bajet tul r mamat nih.. mungkin gak org nk kate aku mcm tarik perhatian.. mungkin jugak org akan kate entri2 ku byk unsur2 mintak simpati... tp sejujurnye aku luahkan dr sudut ati paling dalam xde niat n aku xpenah mengharapkan simpati sesiape.. kerna niat ku berblogging sbb nk luahkan bagaimana rasenye hidup sbg seorang remaja (syabab)... tp bila mikir semula aku ingin teruskan hasrat berblogging ni.. tp bukan kerna simpati mahupun populariti... tp aku ingin share lifestyle n liku2 kehidupan yg aku alami dlm dunia ni.. mungkin ade org kt luar sane yg mengalami masalah ato kehidupan cm aku... sekurang2 walopun xdpt bantu kalian tp semoge entri2 aku dpt memberikan anda semua hikmah yg bek dlm kehidupan...
akhir sekali (supe wat esei la pulak~~) andai kate sepanjng aku berblogging nie sehingga ke mase depan jika byk kesilapan n masalah sila2 la tegur.. selagi mampu akan ku terima segala teguran itu dengn sebaik2 senyuman... org kate xde sesiapa yg sempurna.. gtu gak dlm kehidupan.. haissh dpt idea lak nk wat entri pe pasni...hehe.. redah lu kalian...

No comments:

macam2 iklan